In drie maanden tijd heeft Foxway ruim 80.000 gebruikers aangesloten op zijn nieuwe Digital Platform voor vereenvoudigd DaaS devicebeheer.
De introductie van het Foxway Digital Platform is volgens het bedrijf een grote innovatie voor Device as a Service, of DaaS, gebleken. Het platform biedt klanten een enkele centrale omgeving voor het beheren van digitale apparaten en diensten. Sinds het begin zijn volgens klanten meer dan 15 klanten en duizenden apparaten succesvol gemigreerd. Daarbij zijn ook al meer dan 2.000 bestellingen verwerkt.
Volgens product owner Victor Uland speelt het platform een sleutelrol in de strategische richting van Foxway. “Het stelt ons in staat sneller nieuwe functies te introduceren en beter in te spelen op de veranderende behoeften van klanten.” Het systeem vervangt de vorige oplossing die volgens het bedrijf niet meer voldeed aan de snelheid en flexibiliteit die de markt vraagt.
Nieuwe functies in Foxway platform voor DaaS
Gebruikers ervaren volgens Foxway verbeterde prestaties en gebruiksvriendelijkheid. Op langere termijn biedt het platform de mogelijkheid om voortdurend nieuwe functionaliteiten toe te voegen. Dit ondersteunt de standaardisering binnen DaaS, zonder in te leveren op flexibiliteit. Klanten kunnen aanvullende diensten en configuraties eenvoudig integreren.
Foxway werkt momenteel aan verdere uitbreidingen, waaronder selfservicefuncties, onboarding en offboarding van medewerkers en verbeterd beleid- en assetbeheer. Intern heeft het project geleid tot meer samenwerking en betrokkenheid tussen afdelingen en partners, wat bijdraagt aan de realisatie van de strategische doelen van de organisatie.